luni, 18 aprilie 2011

Azi e ziua mea!

 Azi e ziua mea, si punct!Dimineata la ora 5:30 am facut 17 ani, ceea ce ma duce cu gandul la toate celelalte zile de nastere prin care am trecut de-a lungul acestui timp.Parca ziua de azi a fost diferita.Am mult mai multi prieteni in comparatie cu ceilalti ani,imi dau seama mult mai usor ca lumea ma iubeste si imi este alaturi cand ma astept mai putin, surprize peste surprize.
  Muulte cadouri,ceea ce ma face sa fiu si mai entuziasmata de ziua de azi, multe flori colorate care imi lumineaza camera, si sa nu uit de soarele care pana azi nu s-a aratat decat cu portia.Se pare ca si el a incercat sa imi spuna acel calduros "la multi ani" in felul lui..
  Poate ca anul acesta are sa-mi aduca mult mai multe peripetii, poate ca va fi mult mai greu de trecut,sau mult mai usor..cine stie.Incerc sa imi dau seama ca incep si eu sa cresc,poate atii au realizat acest lucru mult mai devreme..eu am avut norocul sa fiu copil mai mult timp,si ma bucur enorm pentru asta!  

2 comentarii: