vineri, 1 aprilie 2011

Lights

"Azi" este cuvantul potrivit pentru ziua care tocmai a trecut. Nu am avut o zi atat de buna ca si cea de azi,de multa vreme. Soare, pace, zambete, implinire, lauda si acel sentiment care iti sopteste ca ti se deschid drumuri noi,ale caror orizonturi vor fi mult mai usor de atins. Concertul din aceasta seara mi-a deschis inima, m-am simtit asemeni unui fulg care pluteste si nu mai da niciodata de duritatea pamantului. Am cantat din suflet, am strigat si am simtit acele momente pe care nu le-am mai simtit pana acum.Era sa uit, am primit si autograf de la James din Proconsul. haha.
  Este atat de bine cand esti intre prietenii tai,care stii ca simt aceleasi lucruri ca si tine,care sunt fericiti sa te vada zambind,acei prieteni care te asculta cand ai nevoie si te sprijina cand te astepti mai putin.Azi am simtit ca zbor,de mult asteptam asta. Pentru  o clipa  simteam cum ma desprind de greutatea pamantului, mai era putin si dadeam de tavan.Chiar daca s-ar fi intamplat acest lucru,nu imi dadeam seama deoarece eram prea fericita.
  "Azi" e vineri,iar acum urmeaza sa astept urmatoarea zi de vineri. Doar 7 zile,nu e prea mult.Ne luam de mana,si plecam!



II:
Tu stii tot ce-mi doresc,
Tu auzi ce gandesc
Si orice fac ma ajuti sa reusesc.
Tu-mi dai aripi sa zbor
Peste al lumii nor
Si cununa din cer
O astept si-am sa sper

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu