luni, 1 august 2011

Morning star

 ..Stele nu gasim pe cer dimineata.Daca stam bine sa ne gandim pentru unii dintre noi dupamiaza in timpul vacantei de vara inseamna dimineata.Persoana care de obicei era acea stea a diminetii nu mai este,in concluzie singura stea care mi-a ramas in minte e cea care nici macar nu exista.
  Afara ploua..din nou s-a asezat acel sentiment rece care te infioara de fiecare data cand privesti pe fereastra.Vara ne lipseste tuturor,iar singurul lucru care ramane la indemana fiecaruia dintre noi este sa speram la o zi mai buna.Poate nu e cea mai buna idee,dar ce altceva mai e de facut?In momentele in care vrei sa fii singur,te retragi in acel colt al camerei doar al tau,incercand sa te reculegi ... ceea ce nu reusesti niciodata.Poate iti dai seama prea tarziu ca te retragi degeaba,sau poate mai incerci deoarece macar acolo iti asculti gandurile.Cauti acea "gura de aer".Privesti din nou afara,dar ploaia inca nu s-a terminat.Uneori te gandesti ca poate pana si vremea plange cu tine.Chiar daca nu ai motive,dar nu iti face griji,vremea ti le da.
   Maine-poimaine imi voi aminti de aceste zile in care nu aveam nimic de facut,poate ca mi se va face dor,sau poate ca nu.Niciodata nu am stiut exact ceea ce vreau,sau ce simt.Iau una dintre romanele scrise de Nora Roberts pentru a-mi imbunatati ziua.Se pare ca nici acesta nu a tinut cat as fi sperat,si trec mai departe la Danielle Steel,dar pare a fi acelasi lucru care te induce intr-o stare de nostalgie infernala.Greu de crezut,dar usor de privit,afara inca ploua si nu are de gand sa se opreasca.Gossip girl,se pare ca este singurul lucru care imi va salva starea de spirit pentru ziua de azi. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu