vineri, 23 decembrie 2011

Craciun

  Timpul trece cat de cat ok in ultima vreme. Zapada avem,frig avem,Craciunul ne bate la usa. Nu am scris in utlima vremea prea mult pentru ca nu am avut timp, si nici un subiect cat de cat interesant. Noaptea care a trecut a fost una minunata.Cum m-am pus in pat,am adormit... si ca prin vis,i-am auzit pe parintii mei susotind pe la usa,apoi deodata au aparut langa bradul frumos impodobit care e chiar langa patul meu.
  M-am trezit... si sora mea ma astepta sa deschidem cadourile impreuna.Prima data am crezut ca ceea ce am vazut azinoapte a fost doar un vis,dar cand am dat cu ochii de o cutie imensa bine ascunsa sub brad, m-am lamurit. Era real. "Mos Craciun" mi-a adus mult asteptata masina de cusut cu care insfarsit voi putea sa imi creez propriile colectii de haine. De mult asteptam momentul asta din care ma voi putea "juca" cu materialele si cu modelele dupa propriul gust. 

Un comentariu: