marți, 17 aprilie 2012

Larevedere 17

  Nici nu iti dai seama cat de repede fuge timpul asta, asculti o piesa..si buff.. a trecut o ora.Normal ca nu iti dai seama cat timp a trecut, nici macar nu ai observat ca e pe repeat. 
  Imi dau seama din ce in ce mai mult ca toate dorintele pe care le-am adunat de cand umblam cu doua codite, mi se indeplinesc, una cate una....Nu credeam in mitul stelei cazatoare,a pufului,a chestiilor de genul asta, dar vazand ca dorintele pe care atunci candva mi le puneam mi se indeplinesc, incep sa dau dreptate vorbelor batranilor care obijnuiesc sa ne umple timpul cu povesti nemuritoare in care chiar daca nu vrem, credem. La ora asta imi trec o multime de idei prin minte,dar cand incep sa vorbesc despre una, cealalta imi sare in minte.O fi de la oboseala.Dar ce problema! Inca cateva minute si fac 18 ani. Mi-e frica. Mi-e frica de necunoscut, de locul acela in care unii se pierd,iar altii reusesc sa treaca cu multa bagare de seama. Ma roade acea curiozitate.Curiozitate care mereu imi pune semnul intrebarii sub proape si semnul exclamarii pe buze. Vreau sa sar,sa fug sa cand ,sa strig si sa privesc in jur la nesfarsit.Sa colorez,sa dansez,sa iubesc si sa zambesc neconditionat. Vreau sa invat,sa fiu invatata si sa cunosc. Vreau sa rad, sa rad in hohote, sa daruiesc iubire, sa fac ca ploaia sa se usuce cazand. 
  Moment mort,care te face sa tresari din somn.Vrei sa dormi si nu stii de ce.Noapte buna straine, maine fac 18!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu